På rätt spår...

Mår mycket bättre i dag men känns i hela kroppen att man inte är hundra febern är också borta och jag hoppas att den håller sig borta också! Aptiten har kommit tillbaka, vi skulle ju ha varit på middag i går hos Irene hon lagade kalkon men eftersom att det inte var något alternativ så åkte Poppe ner nu och hämtade lite rester. Känns mycket skönt att känna hunger igen! Har precis slukat ett stort glas vatten, behöver värkligen vätska just nu! Hoppas att jag inte smittat någon! Var ju på jobbet o hälsade på och det skulle ju vara typiskt om jag lyckats att smitta någon där! Vet ju hur ni har det redan o det blir ju inte bättre med en massa sjuka! Sedan C&R som vi var o hälsade på. Hann väl vara där i typ en kvart innan vi fick åka hem igen för att jag blev dålig!

I dag ska jag bara ta det lugnt och sammla krafterna tillbaka!

Nu tror jag att Pontus kom hem igen så nu blir det food =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var nog en annan åkomma, vinterkräksjukan brukar sitta i minst ett par tre dagar, med kaskadkräkningar el grande. Så va glad att du vill käka idag. Och att du slapp den stora sjukan.

2009-01-11 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0