Nöjd!

Var i väg på en shopping runda här i morse. Köpte mina plastbollar att ha i köksfönstret plus en bavta boll att ha på övervåningen i en kruka jag har där. Blev så bra! Sedan var jag inne på Wedins där dom hade halvapriset på halva priset så köpte mig ett par fina skinnstövlar för 174,50kr. Dom var jättefina! Kostade 699 från början så jag är nöjd!
Sedan åka jag hem och plockade upp Poppe så vi har varit runt och tittat på kakel och golv plus handfat och badkar. Jag förstår inte hur svårt det skall vara att hitta ett VANLIGT badkar! Det fanns bara en massa massagebadkar överallt... Alla vill inte ha det! Jaja finns så mycket att välja på.... Mycket  snyggt och mycket fult...

Pontus har precis åkt o tränat lite, själv så passar jag på att uppdatera här lite.. I går så hade vi fullt upp Poppe håll på i källare och fixade och Irena var här o hälsade på. Sedan åkte vi ner till V&D o hälsade på dom. Jag tog med kameran o knäppte lite kort på deras lilla dotter. Så söt liten tös! Sedan så gjorde vi myskväll med fläskfile potatisgratäng och beasås! Mycket gott..

Film såklart, vi passade på att titta på sagan om konungens återkomst då vi såg de andra två på TV här nyss och de aldrig sände trean så tittade vi på den själva =)

I dag blir det risgrynsgröt och limp macka!

Kommentarer
Postat av: tess

mmm nu e de pippisar av dom...



Namn läste ja igen att ni inte kommer på... vet du ibland löser de sig när barnet kommmer eller hur lät de där givetvis gör de ju de finns ju inga namnlösa barn ha ha ha... men va ja menar är att vi hade massa namn å så kom ungen ut å de såg inte alls ut som de man tänkt sig... August va en August å de va de namnet vi hade men de andra två va Felix å david... å de tog några dagar innan vi såg att Oskar va just en Oskar... prova alla möjliga namn på han ha ha ha.... Ja har sagt de innan att ja älskar de där gamla namnen... Elis... Ville, Sixten å sånna... Ebba Stina å Alice... men de flicknamnet Irene pratade om tyckte ja va sött å annorlunda.



Nä ni få ha de gottis. //Tess

2009-01-07 @ 19:48:18
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Frida

du har det bra du, annat för en annan som för tillfället jobbar för 2 där nere ;) haha. ringer någon dag, saknar dig på jobbet!! redan :P

2009-01-07 @ 21:30:37
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0