No more...

I går så var vi ju hos barnmorskan igen och det visade sig att det var sista gången för oss. Så nu står vi på egena ben! Självklart fick vi ju höra av oss om det var något som vi undrade. Annars så väntar vi nu på 31 Jan då vi ska till lasarettet för provtagning och information angående snittet osv. Sedan den första så ska Poppe tatuera sig igen och Måndagen kommer att vara såååå nervös! Sedan är det dax! På tisdag så kommer bebisen.

På söndag så ska vi åka in till Örebro med Pontus föreldrar och försöka att handla lite utav det sista som skall handlas! Sedan så hoppas jag att M&M tar tag i det där med bilbarnstol så att vi kunde köpa deras för nu är det som sagt inte långt kvar....  Ska kika in på blocket nu en snabbis tänkte jag o kika runt lite! Sedan så ska jag hänga tvättmaskinen som Pontus satt på och plocka ur diskmaskinen! Skulle behöva hem till mamma o pappa o låna deras skrivare också. Får se om jag hinner det i dag då jag varit/är så lat! =P Lilla sockersöta Frida skulle komma förbi sen när hon slutat klockan 18.00 så jag hinner ju inte innan i alla fall!

I går så tog vi bilen till DFS och Bosse & Irene på eftermiddagen... Köpte med oss semlor som vi kunde frossa på! Jag tänker minsann att passa på =P Haha älskar semlor Mmmmm! Vi pratade lite om snittet om hur vi tänkt oss och så om att vi ska till Örebro på Söndag! När vi kom hem slängde vi in kycklingfiler & klyftpotatis i ugnen. Smällde ihop lite beasås till det och lite sallad! Gott gott!!! Sedan så tittade vi på Indipendence day som visade på TV igår...


Kommentarer
Postat av: Eva

Spänningen stiger, undrar var de goaste bebiskläderna finns? En kvart efter snittet måste du berätta om det blev en lillan eller en lillen. Så jag kan köpa någe mysigt. Skojjade...det är okej 20 minuter efter.

2009-01-22 @ 00:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0