Natti..

Ska snart gå o sova, J har varit här o hälsat på... Först åt vi lite korv med bröd och sedan så blev det fika med årets första semla mmmm gott det! Inte den godaste semlan jag ätit men ändå! Lyssnade inte på The Secret i dag men jag var nere på biblioteket i stan och tittade efter boken på svenska. Den fanns inte som ljudbok men som vanlig bok så det blir till att läsa själv! Synd då jag tänkte att få med mig Pontus och att få han att läsa boken. Tja jag vet inte, är skeptisk men om du skulle läsa boken hjätat så är det jättebra!






Nu blir det sängen J åkte precis hem!

Kommentarer
Postat av: Sus

Hallojsan!!



Allt bra med er?? Är det skönt att bara få vara hemma o ta det lunt? Vårt nya år har börjat bra. Det lilla man hinner känna efter när man jobbar på kronhallen du vet :0)

2009-01-06 @ 06:54:01
Postat av: Sara

Ja det var jättesmart faktiskt med "hund-tofflorna" men det tog sin lilla tid att få på dom. Du vet ju hur rädda DP är om sina små tassar=)

Jag misstänker att jag inte kommer att ta på dom ngt mer.

Va spännande att det snart är dags för bebisen att komma!!!

2009-01-06 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0