Natti..

Ska gå o sova tänkte bara skriva en rad! I dag så har jag varit på försäkringskassan fått de nya papprena och varit uppe med på kontoret. R var lite skeptisk till att han skulle ha gjort fel men han skulle i alla fall fylla i den nya lappen o skicka in! Så jag HOPPAS att det blir rätt nu så att jag slipper att krongla mer! Sedan åkte jag ner till Vo M och hälsade på! Hon var lycklig för att hon skulle byta sin vagn med någon i dag! Jag sa det att det ska väl vara en sån som du till o få en sådan idee men tydligen så fanns det ju en likadan till eftersom att hon hittade någon att byta med... Hon behövde lite variation sa hon! Huvudsaken e ju att du e nöjd gumman! Du är ju lite knasig det vet vi ju alla men det är därför som vi ÄLSKAR DIG! ♥

I kväll så skulle det från början bli en lugn filmkväll... Det slutade med att Pontus tog en öl, sedan kom Mr. L och B.. Dom hade också fyllt en varsin påse med dricka. Sedan dök J&J upp också och J tog ett par öl med grabbarna medans J fick köra de va ju hyggle =) Och sedan kom J och R. Så det lev ett par stycken! De gick precis killarna så nu blir det sängen! I morgon blir det Party tydligen! Pontus skak få festa T litte innan bebisen kommer... Så då får han väl göra det! Dom skulle inte vara här som tur va så då kan jag ju bara åka hem o lägga mig när jag vill o det e ju skönt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0