Måndag...

I dag vaknade jag som vilken dag som hels och all sjuka var som bortblåst! Jag är så glad... Var gott att kunna äta lite i går men måste ju erkänna att det inte var mängder som jag fick i mig. Men jag åt i alla fall och jag var hungrig! Blev tre mål mat i alla fall. I dag så har jag varit o fixat papprena till försäkringskassan =) Så nu hoppas jag att de fått allt de vill ha! Nu ligger vi här i soffan igen som två sardiner, måste ta tag i oss själva! Så här kan vi ju inte hålla på!

I kväll sen så skulle M komma förbi o titta till vårat golv och vad som skall göras här näst! Kommer att bli så fint när det är färdigt vårat badrum! Har inte mycket mer att komma med för stunden! Ska nog ta mig en piggelin som mamma var o köpte åt mig när det var synd om mig! =)

Kommentarer
Postat av: tess

Ja morfar Sten va en riktig buse i alla fall hi hi å han kan behöva bli påmind ibland när han skäller efter barnen. Hörde att du fått kräksjukan skönt att de släppt. Jag blir alltid så sjuk när ja får de å tänkte verkligen å led med dig som e höggravid. INget drömsenario direkt. //tess

2009-01-12 @ 19:11:19
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0