Måndag?

Är det så, i dag har kännts som Söndag hela dagen! Vi har inte gjort mycket i dag inte! Bara slappat Poppe har varit seg i dag med o jag tycker väl typ bara att det e skönt att inte behöva göra så mycket just nu då allt är så bökigt! Kollat på två filmer i dag... Först såg vi seven pounds tyckte inte att den var något att hänga i julgranen direkt! SEG... efter det så lagade vi lite spagetti o köttfärssås! Det var gott med lite mat, det är konstigt att just köttfärssås kan vara så gott!

Sedan tog vi en sväng förbi Kronhallen o handlade då jag fick ett sug efter kolor! Dock hittade jag inga sådana kolor som jag var sugen på (AKO) men godis blev det i alla fall! Lite annat också såklart... Sedan fick vi finbesök =)  Mr. L kom förbi på en kopp kaffe och film nr 2... wackness tror jag att den hette! Den var inte häller bra... Mr åkte hem innan filmen ens var slut så det säger ju en del! Kan inte rekomendera... Jag som var riktigt sugen på en riktig topp film i dag!! Och så fick jag två dåliga i stället =(

 Fick ett sms från vetrinären i går om vaccination på hundarna rabies spruta nr 2. Så nu måste jag ringa i morgon o boka en tid! Annars så glömms det väl bort... I morgon så är det en vecka kvar, jag kan knappt fatta att det är sant!!! Känns ovärkligt! Men spännande också så klart....

Har varit o lånat film utav K på jobbet Pestens tid med stephen King som vi ska bearbeta oss igenom, dock inte i dag då den är 6h lång, i morgon kanske!

Pontus har skruvat ihop hyllan som vi köpte i Örebro men den har inte kommit upp på väggen ännu! I morgon hoppas jag! =) Nu ska vi väl slappa vidare =) Det är NCIS på TV, standard för oss nu för tiden! snart dax för att SOVA! Gud så det är skööönt att sova Passar på så mycket jag kan nu att bara SOVA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0