Lördag?

Och så var det helg igen..... Tydligen för jag börjar att tappa dagarna nu när man bara går hemma och inte gör något! I går så var jag helt enkelt för lat för att ta all den där jädra panten som stog i hallen och hånlog åt mig varje gång som jag gick förbi! Men i dag så! Passade på att åka ner till jobbet och både hälsa på och att panta. Kul att se töserna lite =)

I går så kom C och hon hade både vovvar o R med sig. R skulle ha åkt bort över helgen igentligen men så blev det inte nu så han fick lov att komma med! Så pizza blev det i går, den största jag sett för övrigt) Vi provade att handla pizzan på blåkiosken som alla har pratat så om. Vi köpte en SUPER KEBAB för 4:pers och jag var bara tvungen att ta ett kort på den mega stora pizzan när grabbarna kom hem! Den tog upp hela spisen och vi har ju till o med en 70spis... Lite besvikna vart vi då vi trodde att den skulle smaka som hederlig KGA kebab, men det gjorde den inte var som när man är "någon annan stans" och beställer kebab! Men den var faktiskt godare än vad den ser ut så att den får i alla fall G i betyg av mig *** av ***** möjliga! Sedan så tittade vi på lets dance och pratade en massa gojja! Mycket bebis prat blev det också! Det blir det vart man än kommer nu tycker jag (av förståliga skäl så klart) men jag ser fram emot ett riktigt tjejsnack om vad som hälst!!!



Titta på denna MEGA Pizza!!!



I morgon ska jag o lilla snärtan hitta på något har vi bestämt så jag lägger allt hopp till henne att hon har en massa roligt skvaller att komma med! =) ♥

Tänkte uppdatera lite om våran källare/blivande badrum... Så här fint är det där nere just nu! Haha





Kolla så duktig svärfar man har han är värd GULD!!!


Nu sitter jag o väntar på att Poppe skall komma hem så att vi kan äta. Wok blir det i dag! Det var längesedan så det ska bli riktigt gott! Dra på trisse nu kom han, så nu blir det KÄK!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Saknar dig och din närvaro. Mår bra i ditt sällskap. Har lite svårt för 50+ då en förpestar för alla.

2009-01-17 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0