Lönespec

Jag vet inte än om jag kommer att gråta eller inte men jag hoppas på en inte allt för usel lön! Fast o andra sidan så är det väl bara att vänja sig! Hoppas att kontrolluppgifterna för vad jag tjänat under år 2008 är med då jag tror att R på kontoret fyllt i fel till mig när jag skulle lämna in till försäkringskassan ang min mammapenning! Och det e ju inte bra, inte åt det hållet i alla fall då jag kommer att få förlite! Jag kan i alla fall inte se vart han fått de siffrorna i från så jag måste fråga han. Ska ta o åka ner till Sandviken här nu o hämta kuvertet! Passa på att säga hej till alla! Är tydligen mycket att göra där nere nu med mycket sjukdomar och så! Hoppas att ni hänger i ialla fall!

Sedan har jag varit hemma hos mamma o pappa i dag och skrivit ut till min positiva mål tavla! Den kommer att bli jättebra! Nu ska bara Pontus läsa boken och anslagstavlorna inhandlas så är det bara att börja att fylla dem! Tänkte köpa dem på Ikea när vi är där nu på Söndag!

Vill bara slå ett slag för boken igen och säger till ALLA att läsa den då jag tycker att den var jättebra! Ha ett positivt och öppet sinne och välkomna ideen bara The Secret med Rhonda Byrne

http://www.thesecret.tv/



Undrar just vad man ska ta o äta till kvällsmat? Får suga på den en stund då jag inte vat vad man kan tänkas vara sugen på!

Kommentarer
Postat av: Eva

Kanske jag ska köpa ett ex av boken och lägga i fikarummet på jobbet!! Vad tror du om det?

2009-01-25 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0