inskrivning

I dag var det upp tidigt som gällde! Skulle vara på lasarettet klockan 8 på labb för provtagning. Sedan vidare till kvinnokliniken för att titta så att barnet fortfarande ligger i sätes bjudning. Det gjorde den ju, fick svara på en massa frågor också.  Sedan vidare till avdelning Q för att kolla så att barnet mår bra. Pratade med en barnmorska om hur snittet skall gå till. Sedan kom narkosläkaren frågade hur jag ville genomgå operationen. Om jag ville vara vaken eller inte och nu är det bestämt att vaken blir det... Sist men inte minst fick vi prata med en sjukgymnast. Så på Tisdag så gäller det nu! Klockan 06.30 ska vi infinna oss på förlossningen för kejsarsnittet, då kommer våran bebis. ♥

I går så var jag och hälsade på M och lill killen L. Dom mådde bra och skulle på babysim... Så kul snart är dte våran tur! I dag kommer J och hennes lilla kille och hälsar på men först ska jag vila lite för att jag är såååå trött!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas de går bra på tisdag =) ska bli jätte kul att få se vad de blev sen :)

2009-01-30 @ 13:32:13
URL: http://cawoline.blogg.se/
Postat av: Eva

Lycka till nu Annica, snart är du mamma!! Till en liten härlig liten människa. Lukta dig trött på den lilla godingen.

2009-01-31 @ 01:38:23
Postat av: Sus

Nu är det snart dags. Är du nervös? Kommer att gå super bra. Mysigt!! Gud vad kul att Pontus fått ett jobb. Skönt att det var här också, nu när ni snart ha er lille knodd här.

KramiZ

2009-02-01 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0