Hemma bäst!

Så då var vi äntligen hemma igen o det känns mycket skönt faktiskt! Sälen och Nyår var bra men lite långtråkigt då jag inte hade så mycket att hitta på! Hundarna frös värkligen som hundar... Ville bara ut o göra sina behov sedan så sprang de tillbaka in i trygga värmen igen. Chanti har varit sjuk också haft feber över nyår och nu verkar det som att det e Wildas tur! Wilda har dessutom hunnit att fylla 1 år så grattis lilla skrutthund =)

I kväll så blir det mycket lugnt! Tv mys o en pizza till kvällsmat!

Beisen har inte vänt sig rätt ännu! Och har den inte gjort det på Onsdag så bokas en tid på lasarettet för att kontrolera hur barnet ligger och för en eventuell vändning! Är lite skraj faktiskt är nog ingen skön känsla! Känner mig riktigt tjock nu! Skönt att man är ledig nu och kan få ta det lite lugnt hemma! Men det känns sammtidigt väldigt konstigt att man inte ska jobba på jättelänge nu! Känns så förbjudet på något sätt! Ni vet den där förbjudna känslan som man hade när man var hemma från skolan som sjuk fast man inte var det eller när man skolkade lite så känns det! Fast att jag vet att jag får ju faktiskt vara hemma nu! Är så  kort tid kvar nu så vi ska försöka att bara njuta av varandra av tystnaden och av vårat "gammla liv" För snart är det ett minne blott!

Nu har vi kanske fått tag i en begagnad bilbarnstol också och det e ju bra! Vill ju inte köpa av vem som helst (man vill ju veta att de varit rädd om den o att den inte är krockad) och att köpa en ny för så kort tid känns lite dumt köper nog nästa ny då jag lovat Pontus att han ska få välja den då han vill ha en snygg tuff (vad nu det e) men han ska få som han vill i alla fall!

Hoppas att alla hade ett riktigt Gott Nytt År...

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att vara hemma, ja det förstår jag. Hoppas bebisen vänder sig snart. Och här är uppdatering från ica som är precis som vanligt. Men utan dig.

Eva.

2009-01-03 @ 19:46:10
URL: http://livsnjutare47.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0