grubblar på..

I natt så låg jag och hjärtat (som så många nätter förut) och grubblade på namn till bebisen. blir alltid att vi gör det precis innan vi ska somna när man ligger nerbäddad i sängen! Men vi kunde inte komma på något bra i går heller, inte överens i alla fall! Det är ju så svårt och jag tycker att vi gått igenom så många namn! Det är pojknamn som är så fruktansvärt svårt att hitta ett! Så om ni har ideer (jag har sagt det förut) men ni får mer än gärna hjälpa till med förslag!!! Flick namn är dock ganska så säkert färdigt men har ni förslag på det med så får ni gärna skriva det med! Tycker att jag letat namn i tre år snart först åt hund nr1 sen till hund nr2 och nu till vårat första barn och proseduren har sett likadan ut då, en massa grubblande!

Nu så är jag lite hungrig bäst att börja med maten, Pontus o hans pappa håller på i källaren o börjar med vårat nya badrum som vi ska göra där nere så de e säkert också snart hungriga! Så det e bäst att det finns mat klart snart! =) Allt för att tillfredställa gubbarna! Haha! Sen blir det en sväng till Kronhallen för att handla då det fattas en del i skåpena. Måste ju ha food! Tänkte ta en snabb sväng ner på stan också då jag skulle behöva köpa nya plastbollar att ha i fönstret då mina blommor dör hela tiden. Så himmla bra att man kan få fuska lite tycker jag!!

Tvättningen pågår i dag också herregud så mycket tvätt man kan samla på sig, vart jag skall göra utav allt det rena vet jag inte då våra garderober e fulla redan nu! Förstår inte hur det e möjligt riktigt! Men jag har ju "dubbla garderober" just nu då alla vanliga kläder är kvar plus alla gravidkläderna! I alla fall i en liten stund till! Men snart ska de ut =) Vill inte slänga mina gammla kläder tänkte att jag ska rensa där sen när man blivit sitt "gammla" jag igen vem vet hur man kommer att få se ut sen. =P Jag vägrar att bli tjock så det e bara fram med promenad skorna och ut o röra på dallret! Visst så får man tolerera att kroppen förändras men jag tänker kämpa lite efteråt.... MILF låter ju roligare än sliten halvfet morsa.... HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0