Äckel!

Fan vad iriterad jag blir! Min sambo är så äcklig ligger här o skiter i soffan... Det luktar inte säger han sen... Nehej jag känner det!

I dag så har Dolly varit här o hälsat på oss, så jag har fått pratat lite dynga... Verkar som att S på jobbet har fått sig en beundrare! Haha Låter ju spännande! Eller inte med tanke på VEM beundraren är! I kväll så har det bara varit TV tittande på tapeten.. Och i morgon har jag fått ett uppdrag utav Pontus! Köpa fotoalbum till korten som vi framkallade här innan Nyår! De var ju precis förstora för att få in i ett vanligt album, så jag får köpa ett block och klistra in bilderna själv. Plus att jag skulle köpa med ett litet fotoalbum som blir till bebisen. För att jag antar att det kommer att bli ett par bilder på den sen!♥

Var inne på kejsarsnittshemsidan och tittade runt lite i dag... Tänk att det finns en sida som heter så! Fanns ganska bra info faktiskt om olika snitt om hur det går till och historier som personer fått skicka in! Men det är svårt att veta hur man vill göra, jag är kluven! Klart att jag skulle vilja vara vaken och få mitt barn på bröstet. Men efter att ha läst hur dom får dra isär magen vid snittet och att de får ta i ibland så att man nästan lättar från båren så skulle det ju vara så smidigt att bara få sova! Men jag är rädd för att jag inte ska ty samma känslor till banet om jag väljer att sova! Ångrar lite att jag läste det där.. Låter ju inte alls trevligt! Vill nog i alla fall bli sövd efter att de plockat ut barnet i alla fall!
Får väl pratat med barnmorskan och med läkarna sen på inskrivningen om hur det går till!

http://www.kanalen.org/kejsarsnitt/index.php?function=pic&PHPSESSID=a81b530af015459772403184742f42b3

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vilket svårt val, jag skulle nog velat vara vaken. För den känslan när de kommer ut och upp på magen är obeskrivlig. Första skriket osv, men jag är inte så blödig heller så jag skulle må dåligt av att vara medveten om vad som sker =)



Kul att bebisen snart är här =)=)

2009-01-23 @ 11:18:37
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0