The day before D-day..

Ingen bra början. I natt så blev stackars Pontus magsjuk! Jag förstår inte vilken otur man kan ha! Har varit och handlat en massa kurerings medel till den stackaren! Jag vet hur han känner sig (döende) eftersom det inte var längesedan jag själv var dålig! Så nu Peppar peppar så FÅR inte jag bli smittad! HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han kryar på sig till kvällen annars vet jag inte hur det blir i morgon bitti! Klart att jag vill att han ska vara med och självklart så vill han också vara med! Men vi får inte byta tid så jag vet inte... Så att man kan säga att jag ber till gud nu! Själv försöker jag att hålla mig undan! Har tvättat, diskat och instalerat bilbarnstolen! Ska snart packa väska till BB men vad ska jag packa? Har i alla fall packat ner kameran så att den kommer med... Sedan ska jag packa iordning hundarna och saker till dom då de flyttar hem till mamma tills vi kommer hem. En utav hennes grannar som har gått i pension skall hjälpa till med att ta ut dom om dagarna så tack så mycket G-B för det, en sak mindre att oroa sig för! Japp så snart är det lilla knytet här! Har inte så mycket annat att medela i dag! Ska försöka att skriva i kväll också beroende på hur allt går o hur vi mår!

ÖNSKA OSS LYCKATILL!!!♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till :D och hoppas poppe blir bättre, du får hälsa att han ska krya på sig , så ska ja och tommy hålla tummarna för er imorn =) kram kram

2009-02-02 @ 13:39:10
URL: http://cawoline.blogg.se/
Postat av: Sara m Tyra o dogsen

Ska tänka på er!!! o skicka över lite energi under dagen oxå så att karln kryar på sig. Han måste ju vara fit for fight i morrn!!!! ser fram emot en update med bilder på knytet sen!!!

2009-02-02 @ 15:08:44
Postat av: emelie

Lycka till nu :D



I morgon vid denna tid har ni en liten bebis i armarna, sjukt ju :D

HIHI.

Kram e.

2009-02-02 @ 15:55:44
Postat av: Eva

Lycka till nu Annika. Jag tänker på dig.

2009-02-02 @ 22:08:34
Postat av: Sus

Hoppas verkligen att allt har gått bra. Stackars Pontus som skulle till o bli magsjuk mitt i allt också. Nyfiken...... :0)

2009-02-03 @ 08:24:22
Postat av: tess

Önskar er all lycka å ja e såååå nyfiken vet att ni fått er lilla eller lille nu.... GRATTIS... väntar med spänning å ja lider med Pontus som gick å blev sjuk vilken förbannad otur alltså... //Tess

2009-02-03 @ 11:21:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Sara

Är inne o spanar efter uppdateringar men ni har nog annat för er=) Hoppas allt går bra med ert lilla knyte!

2009-02-04 @ 11:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0