Stjärten...

Den såg mycket finare ut nu! Vi var ju på BB i dag i gen o tittade till såret på skinkan och det såg mycket bättre ut nu! Så nu är det BVC i fortsättningen som får holla koll på det så att det läker o blir bra! Så det var ju skönt att det går åt det hållet! I morgon så äter jag sista pillret på penicilinet JIPPI nu är det bara hormon tabletterna för mjölken kvar sedan är jag "klar" ska bli såååå skönt att slippa alla dessa piller hela tiden! På tal om det så ska jag gå o ta en alvedon nu! För de ska jag fortfarande käka både för mjölkproduktionen och för operationens skull!

I dag har vi haft besök också M var här o hade med sig lilla L som var jättenyfiken på bebisen! Gud vilken stor pojk han har blivit! Tiden går så fort! Snart är vi där också! Haha Har inte så mycket annat att medela! Nu blir det TV tittande med hela familjen =)

Kommentarer
Postat av: Sus

Du är hjärtligt välkommen att komma tillbaka o jobba dina helger. Saknar dig! Redan rastlös lilla gumman :0)

2009-02-22 @ 07:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0