Skadeanmälan

I dag har jag varit duktig o tagit tag i det här med försäkringsbolag. Dels så har jag ringt och skadeanmält Alexanders snitt på rumpan. Så om ett år ska vi kolla upp om det blivit ett ärr och då i så fall så får vi ersättning för det. Vi tänkte att har vi väl skaffat den här gravidförsäkringen nu så ska vi väl utnyttja den också nu när det väl hände något. Sedan så har jag pratat med dom på trygghansa i dag också om barnförsäkring och det skulle komma en kille hem till oss på Tisdag och diskutera för o nackdelar och jämföra olika försäkringsbolag. Och det kan ju vara bra för det är så svårt allt det där tycker jag! Samtidigt så är det ju väldigt viktigt att man väljer den som är bäst! Självklart så ska lill snorken ha det allra BÄSTA! =) I morgon är det fredag o då skulle mina tabletter finnas på apoteket! JIppi ska bli så skönt att slippa hålla på med den här mjölken någe mer nu! Skönt att det får ett slut nu. Sedan så ska vi ju tillbaka till BB i morgon igen också o titta på Alexanders rumpa. Hoppas hoppas att det läker fint nu! Stackars liten!

I kväll så blir dete till att mysa framför TV:n som vanligt! Som sagt så händer det inte så mycket mellan blöjbytena här nu på Västrarävåsgatan 50. Man är så trött och det är så mycket nytt att ta in än så länge. Men man kommer nog igång snart! När det här 6-8V som jag måste ta det lugnt har gått så blir det till att ta barnvagnen på ordentliga promenader. Inte pang på en gång kanske men stegvis! Måste bara säga att GUUUD så söt han är när han ligger där och sover! Ska uppdatera med lite bilder i snarast! Vi har varit lite dåliga på att ta kort måste bli en ändring på det för det kommer ju att vara hur kul som hälst att ha sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0