Sjukling...

Jahopp så var det mammas tur igen. Antar att alla har förstott varför inläggena inte duggar så tätt! Vi har sådan otur hela tiden! Först fick inte Pontus vara med på förlossningen.. Sedan nu så blir jag sjuk igen! Har legat med feber frossa o vondats och har fått någon infektion i bröstena så jag håller på o äter antibiotika. Dessutom så vet dom inte vilken sort jag skall ha ännu så vi exprimenterer!

Typiskt när jag väl sätter mig o ska skriva lite så gissa vem som vaknar till o e hungrig =) Haha det e bara att plocka fram de stackars såriga vårtorna det! Hur klarar alla kvinnor detta?? Always lock at the bright side of life va det va?

Ni får ursäkta i fall att jag kanske låter lite deprimerad men huvudet spränger bröstena exploderar snart magen e väl ok ska inte klaga men den värker ju endå!

Nej måste ta han nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0