Semelberg...

Det e vad jag e sugen på... sitter här hemma o längtar till i kväll när man ska få trycka i sig en... Igentligen så vill jag trycka i mig så monga jag kan tills jag nästan spricker men en får det bli! Måste ju tänka på vikten nu så att man inte börjar att gå upp igen! Faan när man ammade så rann kilona bara av mig! Nu så står det stilla... Gillas INTE!!!

I går så började Pontus att jobba igen. Inte på värmeverket utan på sitt gammla jobb Reko trailer... Han fick tillbaka det igen så det var ju bra! Känns lite tomt här hemma nu när man e ensam hela dagarna! Känner mig lite inlåst faktiskt! Men det kommer att bli bättre när jag får börja att röra mig fritt igen! Nu måste man ju tänka på allt man gör.. Måste säga att jag fuskar nog ibland. Känner att vissa saker som jag bär väger dfinitivt mer än vad han väger och det e ju inte bra! Men jag försöker värkligen! Jag vill ju inte få komplikationer bara för det!

Alexander ligger som vanligt (som det snälla barn han är) och sover! I natt har han sovig bra faktiskt lite vrong på att somna om bara i morse när pappa gick till jobbet, men bättre det än att han är pigg mitt i natten som han var i går natt! Då fick jag gå ner o försöka att söva om han så att Pontus skulle få sova. tog nog 2 timmar innan han somnade... *suck*  Men annars kan jag inte klaga han är så snäll så!

Nej nu blir det frukost o sen ska jag försöka att ta mig ut ur huset lite!

Kommentarer
Postat av: tess

Hallå på er. Hoppas allt e bra å så. Kul att Pontus fått jobb igen. å att allt ser ut att rätta till sig med allt. De blir ju gärna lite mycket i början.



Tittar kanske förbi någon dag... titta om han växt den lille.



Ha de gott. //Tess

2009-02-26 @ 14:00:47
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0