Måndag igen...

Ja dagarna rullar på... Börjar att få lite svårt att hålla koll på alla dagar nu när man bara går hemma o drar runt! Allt är bra med oss för övrigt. I morse så var jag uppe på Labb hos mamma o tog nya prover igen! Det gick bra, provsvsaren visade att medicinen  jag fått hat hjälpt så värdena var bättre nu! Så det e bara att fortsätta att knapra! Alexander har nu blivit ett flaskbarn då jag inte stod ut med smärtan längre! Sa till mig själv att en gladare mamma är en bättre mamma så så fick det bli! Kan inte gå runt med ångest & en klump i magen varje gång som man visste att han var på gång att vakna och att man visste att han skulle vara hungrig. Visst var jag kluven men när jag väl bestämde mig så kändes det som en lättnad. Nu sitter jag här o väntar på att han skall vakna, det lilla livet! Han bara sover o sover. Det som e lite jobbigt är att han sover nästan bättre på dagarna än vad han gör på nätterna. Tror att det kan vara för att det blir så tyst då, han är ju van att det är mycket ljud runt han hela tiden TV:n, hundarna som skäller o busar o allt annat! Pontus o jag har suttit på försäkringskassans hemsida o fyllt i hans uppgifter GUD så dom ska krongla till allting! Vi fick ringa upp dom 3ggr för att ställa frågor så att allt skulle bli rätt. Antingen så är vi väldigt tröga eller så är det meningen att det skall vara svårt!

Sen blir det en tripp o åka o handla. Sedan ska vi hämta en fläkt hos mamma o pappa!  Bada ska han få göra i kväll också... Nu ska jag ge pysen mat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0