Lugna gatan!

Ja nu händer det inte så mycket på Västrasävåsgatan 50! Bara äta sova bajsa bytablöja, typ! Nästa gång som han vaknar så ska jag ge honom mat och sedan blir det att gå upp på övervåningen o ta en dusch när han somnat om! Så skönt med en varm skön avslappnande dusch! Hoppas bara att han inte vaknar o e ledsen mitt under den bara för det! I kväll så kommer P.K hem tll oss o fixar datorn! Wiiii så skönt när det är klart sen! Pontus var så duktig här i tisdags o satte upp alla kabellister så att alla sladdar (som jag har stört mig på länge) äntligen kom bort från golvet! Så nu kan man dammsuga igen! Haha på tal o dammsuga det skulle behöva att göras! Speciellt trappen men det får Poppe göra då jag måste bära dammsugaren! Och jag tycker att det e svårt men jag försöker värkligen att inte lyfta något som e tungt! Har ju trotts allt bara gott en o en halv vecka ännu! Vill ju att allt ska läka som det ska! Hundarna är jättesnälla just nu ligger dom bara här o gosar i soffan! Japp nu e vi en riktig svensson familj! Bara bröllopp kvar! Men det lär väl dröja.... Poppe lär ju inte fria än på ett tag! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0