Fin besök...

Det får vi i dag! Min kusin kommer hem från kristianstad och ska hälsa på. Hon är ju så nyfiken på lilla Alexander. Plus att hennes mamma kommit hem från Trollhättan också tror att det är ungefär där som de bor nu! =/ I alla fall så ska det bli väldigt kul att se dem! K vet jag inte hur längesedan det var jag såg nu. Har nog inte träffat henne sedan farfars begravning och det var ju ett halvårsedan nu... Farmor (min farmor) har tjatat så på att hon ville bjuda på mat också så det passade ju bra nu när de är hemma o hälsar på för då kan vi ju äta allihoppa och mysa till det lite! Var ju inte i går diekt som alla var samlade. Vi brukade alltid träffas och äta tillsammans förut. Farmor brukade göra någon stek eller något annat gott. Nu är hon så senil så hon kan inte laga mat längre. Hon kommer helt enkelt inte i håg hur man gör längre. Stackars... Men en sak kommer hon i håg och pratar om och det är Alexander! Och det känns jättekul att hon gör det. Hon kommer ju knappt i håg mig ibland så att han etsade sig fast så är ju jätteroligt! Mamma sa att hon tyckte att det värkade som att det inte var så långt kvar för henne häller nu! Hon var tydligen yr o allmänt dålig nu och inte bara glömsk så vi får väl se hur länge hon får vara kvar med oss! Älskade lilla tant!!!

Nej nu är det dax för att ta sig en dusch och dra i gång med dagens bestyr!! Pappa kommer snart o ska sätta upp några kontakter... Måste passa på att hinna lite nu medans han sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0