Badning

I går så tog vi första badet hemma! Han var så nöjd när pappa tog hand om honom!








I dag så började jag dagen med att åka upp till lasarettet för att jag skulle ta nya prover, det visade sig att pencilinet jag åt inte funkade alls! Mina värden var högre nu än innan *suck* så nu har jag fått ett nytt som jag ska prova och på Måndag så ska jag tillbaka o ta nya prover igen. Bara för att se i fall det hära fungerar! Sedan var det bara hem o amma lillen då jag lämnat honom o Pontus själva hemma. Sedan fick Poppe åka en tur till gymmet så att han orkar att bära Alexander!

I dag har BVC varit här på hembesök i dag och vägt lillen i dag vägde han 3470g så det är bra snart har han gått upp till den vikt han vägde när han föddes! Så vi behöver inte bli oroliga för att han inte hinner att gå upp i tid! Om en vecka så ska vi tillbaka sen. Sedan fick vi besök utav Pontus moster Therese hennes man och hennes minsting som har varit såååå nyfiken på den lilla Pontus mormor var med också så nu har han fått träffa gammel mormor också!

I morgon så ska vi till BB igen för att kolla till Alexanders snitt på stjärten och så ska dom titta lite på mig med... Nu blir det mys med hjärtat i soffan!!!


GRATTIS TILL OSS HJÄRTAT♥  3år i dag....

Kommentarer
Postat av: sofie

stort grattis=) såg att prinsen vägde som min ALice vid förloss..=) hoppas allt går bra trots allt=)

2009-02-11 @ 22:28:44
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: tess

Hallå... fina bilder på grabbarna men VAD har han tattuerat på bröstet??? Ta en bild så ja får se.... maila den typ... hi hi hi... ska göra en pinuppa ja när ja sparat lite pengar...

2009-02-12 @ 17:19:11
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0