God morgon bloggvärlden!

Nu var det längesedan som jag skrev något här vill jag lova! I måndags så fyllde Alexander 6månader! Jag kan inte fatta att tiden går så himmla fort! Men men... Grattis i alla fall på dig mitt älskade lilla hjärta! I går så var I här och hälsade på. Hon ska vara här i två veckor nu. Det var trevligt att träffa henne! Hon känner ju typingen här än så jag sa att det är bara att du hör av dig om du vill göra något! I går var C här också en sväng innan hon skulle till barnmorskan! Det e inte långt kvar nu! Det ska bli så kul med en liten tremänning! Allt var bra med magen i alla fall, så tur var ju det! Man blir ju lite orolig!

B & I var här och hälsade på en sväng och lämnade av ägg också! Fikade lite jag hade bakat en kaka. =) Jag missade ju Alexs dag för jag trodde att den var i går när den i själva verket var i måndags... snacka om virrig! I dag skulle de komma in och hjälpa till att röja lite här hemma på gården! DET BEHÖVS!!! Känns som att vi är en tattar familj! Fast det kanske vi är!?

I går kväll så följde hela familjen med pappa upp till crossbanan när han och R skulle träna! Som tur var så var C med också annars hade jag nog inte följt med! Vovvarna var med också och jag passade på att träna lite med W. Får se om jag anmäler henne till Sofiero. Skulle vara kul att åka ner! Men jag får ringa till V & J och kolla lite...

I går kväll så ringde mamma hon hade varit ute och plockat blåbär i lunedet vid knapped. Där var vi förra veckan med hundarna och alexander och plockade. Men i går så hade hon mött ett vildsvin! Så jag tror inte att det blir några mera blåbär för mig! Tänk om jag hade varit med men barnvagn och hundar! Vågar inte tänka på det! Allt gick ju bra i alla fall. Mamma vände bara och gick däeifrån i lugn takt!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja guuud va tiden går med Alexander... han e ju så sööööt.



Hur går de med försäljningen av homeparty och din webbsida???



Tess

2009-08-05 @ 13:51:39
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0