god morgon...

Som sagt så känns det i luften att sommaren är över och att hösten är här! =( Känns lite trist men inte hänger jag läpp för det! Jag gillar ju alla årstider! Mer eller mindre såklart men alla har sin charm! =) Det är ju underbart med sommar när solen skiner och det är varmt o skönt man kan packa picknick korgen och åka till stranden! Hösten är också mysig när lövena faller och trädena har en massa härliga färger. Det börjar att bli lite murrigt och man får ta fram halsduk & mössa, tända en massa ljus och mysa i soffan! Eller vintern med ett stort fint gnistrande snötäcke. Minusgrader varma kläder och en stjärnklar natt! våren när allt tinar och man känner att sommaren är på väg! Ja jag älskar allt!

I dag så kommer bosse och ska hjälpa till att bygga klart altanen! Han har tagit ledigt i dag och i morgon! Han e så snäll! =) Tak sitter det på halva altanen nu i alla fall! Projekt för mig i dag blir att plocka ner allt på skrivbordet måla om sekretären och göra i ordning här någon gång! Trött på det här nu! Skrivbordet ska ju dessutom ner till lokalen!

Den nya katalogen har kommit nu också och det finns sjukt mycket fint i den! Jag vill som vanligt ha allt meeeen det går ju inte!

I går så var jag hemma hos W med tallrikar som hon köpt! Pastatallrikarna och hon blev supernöjd! Så jag hoppas att de ska bli bra! Jag andvänder mina jämt! I LOVE THEM!!! =)

Det är så mycket som jag är sugen på hem hit till huset! Vill göra om!! Har så mycket ideer just nu saknar dock kapital... =(

I helgen blir det kanske utgång för min del... Grabbarna åker bort så jag blir själv hemma hela helgen! Jag ska jobba Lördag kväll men det e ju lugnt! Det har jag ju gjort 1000 gånger förut=) Vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0