värde?

Japp i dag så har det varit en maklare här o tittat på huset för en värdering... Kul att se hur mycket det kan tänkas att vara  värt! Speciellt nu när vi inte vet i fall vi kanske ska flytta! Han skulle höra av sig till veckan! Han var ny i stan så han var tvungen att tala med sina kolegor först hur mycket läget är värt osv!

Sedan så har jag syselsatt mig med att göra i ordning emilies blogg! Kul att du blev nöjd gumman!! om ni är nyfikna så kan ni kika in här ----> www.rockindoll.blogg.se 

I morse så körde jag först ett pass med pilates med fokus på lår och rumpa! Sedan så tig jag en promenix med M & M.. kul med lite sällskap =) När jag kom hem så fortsatte jag med att köra lite pilates på överkroppen! GUUUUD vad otränad jag blivit efter graviditeten! känndes värkligen nu! Speciellt när jag gjorde armhävningarna! Att jag var svag i magen förstog jag ju med tanke på graviditeten och speciellt efter kejsarsnittet! I alla fall här ska brännas! Kanske blir en promenad i morgon bitti också!

Sedan ska S & I komma förbi en sväng i morgon efter den där påskparaden som ska gå genom stan i morgon! Jag troro att jag hoppar den =/... Väntar tills man måste ställa upp för barnens skull sen =)

Nu är det snabbt i säng som gäller så att man för hoppningsvis får sova lite i natt då det blev lite si o så med det i natt!! Hoppas att han sover bättre i natt! Speciellt nu när det blev så sent i säng i dag!

Hoppas att ♥ jobbar sista natten i dag och att han går över på dag nästa vecka...

F vi får ta en heldag någon dag o prata av oss o kanske lite shopping på det också!!! Puss gumms




Saknar dig på nätterna ♥     

Kommentarer
Postat av: F

det tycker jag verkligen, "längesen" vi träffades nu så det behövs!! =)) puss

2009-04-08 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0