Nya Krafter!

Sorry U all!! Vet att jag bloggat dåligt nu =( Nu är alla fgriska o krya i gen! I Dag så har jag varit så duktig och tagit en morgonpromenix med M&B och så har jag varit duktig o kört lite pilates här hemma också... Winsor pilates buns & tighs är skitbra för rumpan värkligen! Så här ska lyftas & brännas =) I morgon har jag en date med C & lilla E med en promenix! Sedan så blir det gymmet första gången på länge!!!

Nu på Tisdag så ska jag ha mitt första party med personer som jag inte känner =/ Sitter o intalar mig själv att det kommer gå Fiiiint!! Det ska bli kul i alla fall! I går så tog jag mig en promenad med hundarna och det e lika jobbigt varje gång med två hundar och en barnvagn någon som har ett bra tips? Hundarna vill hela tiden gå framför vagnen o stannar de då till så kör jag ju på dem!! *suck* Men tycker synd om dem när de aldrig får följa med på de längre promenaderna så det fick bli så i går! Sedan på kvällen så komm bocken Bruwze och så J med  lilla (nu snart stora) W också och tog en fika... Tänkte att jag kanske ska para i hop J med min kussin M. Det skulle vara kul =) Men hon vill ju inte träffa någon säger hon.. =/ Vi får väl se... =D I säng tidigt var vi i går klockan var nog halv elva när alla låg nerbäddade... Skönt att få sova. Lille Alexander vaknade inte förrens klockan 5 på morgonen första gången så det var ju helt underbart!! Sedan så sov han väl yill halv åtta eller så efter det sen...

Perfekt väder värkar det som att det blir i dag också!  Fabuless  I LOVE IT!! Det enda jag har på schemat i dag är att åka till DFS med beställningslistor till tjejen som skall ha det första partyt och att Ringa till C som ska ha nästa Torsdag o se om hon vill ha några!

Alexander vaknar nog här snart så jag ska passa på att äta lite sedan så blir det slappa en liten stund...

Kommentarer
Postat av: Cawoline

hellu,

Jag har bara bjudit ett fåttal och jag vet inte ens om alla kommer

så du får gärna bjuda in några hit du med ?!

Kramkram

2009-04-16 @ 12:52:16
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0