klonad?

Herregud varför fick vi bara två armar? Åtta hade varit mer lämpligt. Dessutom så tycker jag att gud kunde ha slängt med förmågan att kunna dela på sig också! Fatta vad smidigt det skulle vara om man kunde skicka den andra halvan till affären för att handla? Dessa saker skulle jag ha behövt i går! Vi ska åka bort till Norge i dag och jag skulle packa. samtidigt trilskades Alexander och bara vägrade att vara nöjd! Hälst ska man bara bära på honom och gå runt samtidigt.. *suck* Dessutom var jag tvungen att bränna ljudboken också som vi skall ha och lyssna på i bilen... Vi har lyssnat på Nobels testamente och livstid tidigare och nu blir det uppföljaren En plats i solen.. Alla av Liza Marklund. Har fixat alla tidigare böcker också så att man kan lyssna ikapp på vad som hänt innan... I alla fall så fanns boken inte i mp3 format så att det visade sig bli ett evighets göra. Jag hann inte klart i går så det är det jag sitter här och gör nu... Tvätten hann inte häller att hängas i går så det ska jag också ta tag i nu!! Plus att vi ska packa färdigt allting in i bilen och sedan ner till banken för ett möte med våran bank tant (Catarina) som by the way är världens bästa! Supertrevlig!! Vi ska diskutera lite med henne om hur vi ska fixa huset... Och sedan lir det raka vägen till degerfors för att hämta upp Poppes mammi & Pappi... Det e Poppes bror som fyller 30 det e därför vi ska till Norge.. Tydligen så var det mycket snö där så man var tvungen att ha vinterskor o vinter jacka *snyft* jag som har njutit så utav att få slippa allt det så ska man tillaka till snön nu...

Japp man skulla få kunna klona sig gud så smidigt allt skulle vara då! Och vad jag skulle köra med min klon! Den skulle få vara askungen och få fixa stda och dona! Här skulle vara skinande rent i alla fall!

Nu ska jag ringa mamma. dom ska ha hundarna när vi är borta. (vi fick tydligen inte ta med dom för marcus katter) Vi som hade rabies vaccinerat dem för att de skulle få följa med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler armar vore inte så dumt faktiskt :)



hoppas allt är bra med er:)

2009-04-05 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0