Home at last...

Ja nu så är man hemma igen! Borta bra men hemma bäst som man brukar uttrycka sig! Jag måste säga det att Norska urskogen är inget för mig... Dom bodde visserligen jättefint i sitt nybyggda stora fina hus. Men jag måste nog ha liiiite mera action runt omkring mig! Så nu har vi firat Pontus storebror på hans 30 års dag.. =)

På kvällen så blev temat spöhus då det tydligen spökar i alla gammla hus där ute på landet. Jag säger bara det att jag skulle aldrig våga bo i något av de där husena som de har bott i! Och de galna människorna berättade om en rolig lek som de brukade leka i ett utav spökhusena.. De brukade släcka ner alla lampor och eftersom det är mitt ute i skogen så blir det väldigt mörkt och tyst för den delen. Sedan så fick de inte prata eller säga någonting och sedan så började de bara att gå runt i huset och om de mötte "någon" så fick de inte fråga vem det var eller så!!! Måse påpeka att huset var gigantiskt också så att det fanns ett pa rum att röra sig i! Själv sket jag nästan på mig bara det pratade om det. Så nu sitter jag här hemma o e nojig o lyssnar i fall att det kanske spökar hä hemma?! Men det gör det nog inte =/  Ska försöka att sova nu i alla fall o förtränga allt vad spöken heter!!! Crazy people!!! I orgon blir det en promenad + att jag ska posta ett tradera paket.. försöker att bli av med lite grejjer!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0