Hänger i!

Japp i dag så har jag varit minst lika duktig som i går! I morse så tog jag & C en promenad med barnvagnarna var väl ute i nästan 3 och en halv timme i alla fall... Inget jätte tempo men endå... Sedan så har jag varit på gymmet i dag o cyklade i en timme... Japp japp känner mig stålt =) Jag var med M till gymmet o hade inte hon puchat o drivit så hade jag nog bara orkat i 10 minuter! Så tack så mycket för att du manar på mig!!  Och i morgon så blir det promenix igen med M... Så vi kör på!

Tid för tato e nu bokad o inte nu på måndag men nästa så är det dax! Då skall solen på ryggen göras om o det e inte en dag för tidigt! =) Har lite beslutsångest över hur stor jag skall göra den bara! Men börjar väl i en liten skala o arbetar mig uppåt! Det är ju bättre o göra åt det hållet än åt andra!

Lider med min kusin! Hon fick hem en ny hundvalp i förra veckan tror jag att det var och nu hade den dött =( Dom tror att det var på grund utav vaccinationen då Pinscher & dvärgpinscher tydligen är känsliga mot vaccinet! Wilda blev ju dålig sist vi var i väg så man är ju tacksam att det gick bra med henne! Hjärtat hade bara stannat på den lilla.... USCHHHH!!!! ledsen jag blir... En röd liten DP tik fick änglavingar...

Nu ska vi åka i väg o grilla lite ska bli sååå himmla gått sesongens andra grillning! Första gjorde vi förra lördagen ute hos A & Emma det var då jag blev sjuk så jag åkte hem o lade mig direkt efter att jag ätit färdigt! Hoppas att man får njuta lite mer i dag! =))





Lukta precis Wilda i nacken gud vad hon luktar gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0