God morgon, God middag god kväll...

Eller ska man kanske säga God Natt? Klockan är nu 03.55 och jag har precis matat Alexander... Han vaknade ovanligt tidigt i dag mot vad han brukar göra... Han låter lite trilsk o det värkar inte som att han vill somna på en gång så jag väntar lite med att gå och lägga mig igen.. Brukar göra det ibland! Det är jobbigare att gå upp igen om 5-10 min om han börjar att grina än att höra att han börjar att knoppa in igen..

Förlåt alla för att jag inte har logggat på ett tag... Har ingen bra ursekt förutom det fina vädret och att jag har haft fullt upp med Patyn och så med min nya webshop som jag har öppnat! Ni har väl varit inne och kikat hoppas jag?

Spoile'd

Känns jätte kul att det äntligen bivit av då jag pratat om det i ett är typ att jag ska göra en=) I dag/morgon hur man nu ska säga Lördag iaf. så ska vi på någon Cross tävling! Hoppas att det är fint väder så att man kan passa på att soooooola lite!

Vill passa på att tacka M för att du puschar mig att komma i form jag behöver det! Tack för motivationen du gör att det går sååå mycket lättare! Kan helt enkelt inte säga nej när du frågar om jag ska med på en promenad...

Träffade min LILLA W på kronhalls parkeringen i går... Jag gick bakom någon smal tjej och tänkte att guuuud så smal den där är....  Och gud så lik mig hon e i håret.. Då vänder sig den där smala tjejen om o det e W. Kan inte fatta att jag inte kände igen henne.... Hoppas att du mår bra och att du tar hand om dig gumman! Dlir nästan lite orolig!!!! Du får INTE gå ner mer nu!!!!!!!! Älskar dig vet du PUSSS...

Gud så kul med DP träff måste kolla in det närmare... Om jag inte redan är för sent ute vill säga! Skulle vara jätte kul för mini pinnarna att få leka! Ska passa på att tipsa min kusin och hans två DP med! =)

Nu ska jag goggla på hur man bär sig åt när man ska söka patent på något! =)  och sedan blir det sängen igen... Lill snorken har somnat! =)

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Det är tydligen bokat 17 maj kl 11.00. Vi möts vid karlskoga folkhögskola. Meddela gärna dom som fixat det om ni kommer så att de vet. Jag har länk på www.eddi.se i gästboken. Ha de gött!!

2009-04-26 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0