Ångest..

Nu har jag varit och tatuerat över min sol som jag har haft på ryggen... Men jag har ÅNGEST! Den blev oonte som jag hade änkt mig den nya tatueringen och nu går det ju inte att göra något åt! Så de är bara att leva med! Den känns inte jag! Jag ska lägga upp bilder sen men klockan är 04,50 just nu så inte nu... Har varit ue o matat Alexander o brukar alltid vänta tills jag hör att han somnat om innan jag själv går o lägger mig! Annars så slår det aldrig fel att han vaknar när jag precis somnat o måste gå upp igen.

I går så gjorde jag inte mycket var hemma o kollade på Mäklarna hela dagen o på tal om det så har förresten mälöaren fortfarande inte hört av sig angående värderingen så jag ska ringa dit i morgon! Riktigt dåligt med tanke på att det tagit x antal veckor nu... I alla fall så var jag bara hemma o sörjde och tröståt! Så träligt när man gått o längtat efter att bli av med den gammla fula tatueringen så får man en ny som man känner ännu mindre för.. =( Hoppas att jag vänjer mig med den tids nog annars så får jag väl gå och ta bort den....

I morgon/i dag så ska vi på återförening med föreldrargruppen! Det ska bli kul... Poppe ska inte med då han jobbar! Han & M jobbar nästan dygnet runt nu i slut tampen. De ska ju sluta att gå på akord (stavas det så?) och få månadslön i stället. Och dessutom så ska de börja att skifta. 2skift... Börjar 2 nya killar på deras job så dom lider tydligen inte utav finans krisen! Det känns ju bra!

DEKLARERA! Det gjorde vi i går också så nu är den stenen också borta!

Nästa veccka så ska jag jobba min första helg igen efter förlossningen! HJÄLP.... Det ska bli både kul o läskigt... Kul att få komma hemmifrån lite och läskigt för hur det ska kännas samtidigt. Men det går ju bra för jag har ju varit iväg på partyn och det gåt ju bra! För övrigt så Älskar jag alla produkter i mitt nya jobb så tjana så bra på det kommer jag inte att göra efersom att jag handlar upp vinsten =P Haha.... Men det e kul  Det kommer att bli så fint här hemma när jag är färdig!

Snart så ser man ljuset i tunneln! Vi ska ju snart börja att bygga altanen och det ska bli så skönt nu till sommaren! Och att så nytt gräs och få slippa leran =)) Nej nu måste jag gå o sova vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0