sovdags..


.. . ska snart krypa ner, ska bara se hur so u think u can dance slutar! Häftigt hur dom kan dansa VILL också kunna!




I dag var jag på synundersökning, visade sig att jag såg mycket sämre och det var tydligen ovanligt att synen blir så mycket sämre så fort men vi kom i alla fall på en anledning... GRAVIDITETEN.. Men, men smällar man får ta. Hade ingen aning om att hormoner kunde förendra synen! Men som tur är så kan synen komme tillbaka sen efteråt. Synundersökningen kostade iaf bara 40:- skit bra!

Sedan åkte jag till Vererinären med lill Wilda det var INGA fel på henna så skönt behövde bara gå in och ut, han förklarade lite om fästingar ritade till och med en söt liten bild på hur det funkar, iaf så var det bara ett ärr inget  att oroa sig för slapp att betala gjorde jag också!








Sammanfattning: I dag gjorde jag av med 40:- Fast att jag trodde att jag typ skulle bli rånad! Sååå =))) glad blev jag!

Emelie var här och hälsade på med Blade kul att få prata av sig lite, o det va ju faktiskt jättelängesedan vi sågs nu juh..

I morrn blir det jobb igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0