Jag/Forex= slut

Jag och Carro satte oss i bilen för att ta en snabb tripp till Örebro och Forex. För att äntligen avsluta alla affärer jag har haft med dom, fyyy säger jag men skönt att jag fick tillbaka alla pengar i alla fall! Så nu är det ett minne blott....=)

Sedan så var vi ju bara tvungena att kika lite på Ikea också. Men det blev inga jätte inköp!  Handlade för ca 250kr var så det var överkommligt!

Sedan var det bara att skynda sig hem hämta Poppe och ta sig ner till Degerfors för att Irene hade lagat mat!
Och vet ni vad hon hade gjort Stek potatis och sås, jag har varit sååååååå sugen på det länge nu! Jag sa till och med till Pontus förra helgen att han skulle ringa till sin mamma o fråga om hon kunde laga det till oss då! Men gjorde inte det så på något sätt så hade hon hört mina böner =)) Det var sååå gott!


Sedan kom vi väl typ på ett datum som vi ska försöka att ta oss ner till Ullared också KUL,KUL,KUL!!
Har skrivit en lista på saker som jag ska handla... hihi är ju mycket som man behöver köpa ju...


Kommentarer
Postat av: Frida

oooh jag vill med :D

2008-09-23 @ 00:17:38
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0