Äntligen...

Har försökt att få tag på barnmorskan o boka tid, och i dag äntligen e det klart.... Skönt.

Har varit ledig i går och i dag..=) I går va jag o Hjärtat på stan och beställde våran barnvagn ska bli kul när den kommer!=o) Sedan gick vi förbi hemma hos Jessica och William och fikade lite det va kul att se att allt var bra med dom och vilken stor kille han har blivit!

I dag skulle jag ha träffat Fia och Isak men det blev tyvärr inställt, i stället har jag suttit och försökt att ordna lite på bloggen men PIP också att jag inte får det att funka! Sedan kom Poppe hem och vi åkte till Bjelkes för att köpa betong till i morgon då murar gubben kommer och gör klart till källar trappen ska bli så skönt när allt e klart!! Sen tog vi vägen färbi Fam. Karlsson/Tezel på vägen hem och där mår alla bra! Fick med oss en matta och ett babygym hem, det va ju bra för jag har kikat på den där mattan och velat köpa en TACK TACK från oss :o) Har dessutom gjort ett tappert försök att röja lite hemma och lite skräp lyckades jag skrapa ihop, gud vag grejer man sparar på... *suck*
Förresten gick med på någon sida där man får gratis kläder kul grej kolla in länken och bli medlem!!!!
GRATIS kläder

Ses när vi ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0