Ullared..

Såååå nu är jag fattig!!! Var där i helgen och satte sprätt på pengarna! Vi köpte jätte mycket fina bebis saker, så nu har vi graderat oss... Kläder i olika storlekar neutrala såklar då vi fortfarande är nyfikna på vad som skall komma ut, vi köpte en får fäll till vrakpris. Här hemma på barvagnen kostar dom ca 800:- köpte min för 249:- precis likadan =) nappflaskor, lakan och allt möjligt fick vi med oss hem... Sedan blev det endel till mamma & pappa också jag köpte några mamma toppar och pontus blev kär i verktygsavdelningen, så det blir mitt trumf kort att muta honom med nästa gång jag vill åka =)



mamma fick termosar att vara tjock i, nappflaskor till lill*n, tuff kläder när vi blir lite större o mys overall!




En ammnings kudde till mammi, får fällen, dom fina lakana =) och så lite kläder till lill*n...

Kommentarer
Postat av: tess

fina kläder... men e de inte några lite pojkiga?? Vet ni månne va de blir tro?? //Tess

2008-11-17 @ 12:06:26
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0