slit...

Gud varför skaffar man sig inte någon som bara går och städar åt en hela dagarna! Gud så bekvämt det skulle vara!! Jag tycker inte att man gör något annat! Man städar, sen ska man laga mat då får man disk och så har man tvätt och man måste tvätta... suck Man skulle kunna ha någon som går och plockar här hemma! Men stackars den... Lider med den fast att det inte finns någon haha....

Jaja nu ska jag i alla fall gå o slänga i en maskin tvätt, hinner kanske till o med hänga den innan jag ska till jobbet, annars så får jag be Pontus =P 




Och jag har ju glömt, i Måndags så var det Prison Break på TV:n 2 avsnittet hoppas att ingen missar för det är ju bara sååååå bra + att Scofield är ögon godis så det är ett måste! Och igår så satt jag klistrad igen då Desperate Houswives var i rutan, missade rosabandet galan hade velat sett men men...



Nu ska jaga bara jobba en dag till sen får jag vara ledig =) i en hel dag haha, man hinner knappt att andas! I dag så är arbetspasset 15.00-21.15 så det är kväll som vanligt som gäller! Nej Tvätt maskinen SKRIKER nere i källaren använd mig, använd mig! Sedan blir det väl en Tango med dammsugaren också...

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har inget att vara orolig för vad det gäller bebisen o hundarna tror ja för mina har varit jättebra från första stund. De är båda jättemammiga men har inte nånsin försökt göra ngt mot Tyra trots att hon nyper o drar i dom grymt mkt nu. Jag är förvånad att dom inte gör ngt för de grinar för att de gör så ont. Hon sliter tag i skinnet och välter omkull dom på rygg;)

Vi ses i morrn!!

2008-10-30 @ 00:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0