Sjuk...

Fyyy har haft feber o hosta hela natten i natt, jätt jobbigt! Gör ont i magen av allt hostande och kraxande!

Helgen har varit ganska lugn, jobbade Lördag kväll med Karin. Det gick ganska smidigt, Kanelbulle lyckades jag att få en också dagen till ära! Hoppas ni andra där ute också fick njuta utav en!  Pontus passade på att åka till jobbet och instalera nya extraljusen till Audin så nu ser vi förhoppningsvis bra när vi åker i båda bilarna! Speciellt nu när jag har blivit halvblind =/ Haha, vi får väl hoppas att synen kommer tillbaka sen!

Söndagen så kan man säga att jag var väldigt seg!! Tog sovmorgon, vaknade till och tittade på klockan 12.22 stod klockan på! VA skojjaru tänkte jag, har nog inte sovit så länge på år!! Men jag antar att det måste ha något med fökylningen att göra med tanke på den här natten... I alla fall så tog jag hundarna på en promenad och gick och hälsade på hos Farmor. Hon blev jätte glad över att jag kom (inte för att hon kommer ihåg att jag varit där nu men) hon gillar hundarna så mycket och blir glad av att se dom så det är kul. Rune dök upp och tog med henne hem till honom för att titta på gammla saker. Innan jag gick så lovade jag att jag ska komma tillbaka i dag men med tanke på hur jag mår så får vi se! Sedan kom Emma & Adam, Martin och Tommy förbi på en kopp Kaffe...
På kvällen lyxade vi till det lite och passade på att gå på bio. Kollade på ARN (2) tyckte att den var bra. speciellt för att vara en svensk film så måste rekomendera båda filmerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0