Nöjd!

Gud vad jag är nöjd nu, har varit inne i Kristinehamn i dag och beställt ny soffa! Jätte fin!



Den kommer att bli jättefin, o så lite nya tapeter på det... Fabules!! Hittade för övrigt jättemycket fina saker på Mio, ville gå lös. Men allt är ju så dyrt där så det blev "bara" soffan + en fotpall. 17850:- gick kalaset på och då va jag till och med duktig och fixade gratis hemkörning på det! Soffan är i svart skinn med vita sömmar och dom har rabatt på den just nu. Kostar 14900 nu och kostar ca 23000 annars så känns som vi gjort ett bra köp! (lite gratis reklam)

Pappa ringde i förrgår och undrade om vi ville ha en systemkamera. HALLÅ klart att vi vill!! ;o) , dom är i USA nu och dom kostar typ halva priset där... Jag o Poppe kom överens om att det skulle vara kul. Så har nu köpt en kamera också för ca 2800 kr... Känner mig jätte fattig nu när man börjar plussa ihop allt!! Haha Barnvagn, soffa, kamera och så ska vi till Ullared också... Men vi har ju iof sparat ihop endel så budgeten håller än så länge!! Men inga dyra spontan köp nu på ett tag!

Kul i alla fall nya soffor har jag velat haft SÅÅÅÅÅÅÅ länge!!! (Sedan jag och Pontus blev ihop typ)

Jobbade i dag igen så nu är man back in tha hood Sandviken igen, så ni vet vart jag finns *skratt*

Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygg soffa! Sån vill jag oxå ha =)

Hoppas allt är bra med dej och magen! (och Ponus oxå förstås =) ) kram

2008-10-10 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0