No Conection...

Bara så att ni vet nu så har mitt Internet dött. =( Men miströsta inte. Nytt är beställt och kommer snarast möjligt! =)
Så jag ska försöka att skriva så ofta som jag kan med tanke på omständigheterna, just nu så sitter jag på jobbet. =) Jag tror att Wila fick en ny pojkvän igår! Loke vart betuttad och följde henne vart hon än gick. Ett o annat *luft-guck* bjöd han på också. Våran hund date gick över förväntan och hundarna kom jättebra överens! Wilda var med hela tiden och fegade ingenting så det var ju bra! Får ta en repris på det tycker jag!

Sedan var det bara hem och lämna hundarna och pallra sig ner till Karolina vårdcentral för första föräldrargrupps mötet! Det var väl helt ok. Fast det kändes lite som att hamna i skolan igen, och att temat var föda barn! Men det blir säker jättebra! Ingen jag kände eller kände igen i gruppen! Lite konstigt med tanke på att staden inte är såååå stor...

Hem och laga mat igen då, kyckling med ris och beasås blev kvällens kullinariska rätt och det gick väl ner. Vi blev båda lite rastlösa, så vi tog bilen o for ut till Adam o Emma o hälsade på en kortis. Fast Emma var inte hemma så man kan säga att vi hälsade på Adam!

Wiiiiii första snön föll igår över Karlskoga 30/10, jag älskar snö och vinter. Det är så fint!  Så snön låg faktiskt som ett ganska så tjock täcke över marken ute när jag vaknade i morse! Inte lika Charmigt nu dock då det är slaske blask väder ute! =( Men man kan inte få allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0