Morning, morning

klockan är 08.28 på morgonen, PIP. I dag ska jag och magen till barnmorskan... Får se om hon är på bättre humör i dag än hon har varit tidigare gånger som jag varit där, annars tänker jag att byta! Fick brev i går om föräldrar grupp också... Drar igång nu i November. Och ny tid för UL också 8/12 känns som att det kommer att bli fullt upp i en tid framöver =)

I förrgår var jag hemma hos Mammi och tittade på pappas gammla vagga som jag har tänkt att ha i början här hemma till den lilla, mamma tror att det blir en pojk men jag har ingen aning =) får se vad som tittar ut. Dom flesta andra som jag stöter på tror nog ändå att det blir en tjej... Men vi får se..

Mamma och pappa kom förresten hem från the united states of america i Måndags morse och det känns skönt att ha dom hemma igen faktiskt, fick titta lite på deras resa också när jag ändå var där, men får väl åka bort och titta på hela semester videon någon dag! Pratade med micke i telefonen här i veckan och vi kom in på det här med gravlyktor och att vi måste köpa det till farfars grav. Så nu har jag pratade med pappa om det och att micke hade sett 3 varianter i olika prisklasser på grodden. Och jag hade sett några fina vid blomster affären nere på stan bredvid leklådan där för bara 99:- klart prisvärt med tanke på vad fina jag tyckte att dom var... I alla fall nu när mamma och pappa kommit hem så innebär ju det också att jag fått min nya Kamera! wiiiiiiiiiiiii Men jag har inte införskaffat något minneskort till den än. Måste köpa ett nytt då vårat andra till den andra kameran inte funkade =( . Det var ju lite synd, fast kanske bra också för annars så ska man ju komma ihåg att flytta det där kortet hela tiden så att man inte står där utan. Skulle ju vara synd om man väl har tagit med sig kameran och så har man inget minneskort i, snopet... Lovar att köpa ett snart så att jag kan lägga upp nya fina bilder!

Jag måste slå ett slag för att Gina tricot ÄNTLIGEN har öpnnat en webbshop!! För oss som måste åka till Örebro eller Karlstad eller dyligt så är det ju jätte bra!!! Har väntat på det här ögonblicket =D kika in vettja på https://www.ginatricot.com/se#/collection




Nu blir det frulle sen ska jag väl pallra mig iväg till den dumma tanten....haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Får jag gissa att du har samma som vi hade, Karin?

2008-10-24 @ 09:28:46
URL: http://saraohlsen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas det gick bra idag. Kram!

2008-10-24 @ 22:57:11
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0