Kul!

Hej alla läsare nu har jag varit så duktig att skaffat mig en räknare här på bloggen, Haha så nu går ingen säker!! Nej då skojjade bara ser inte vem som varit inne o kikat bara hur många och det kan ju vara både kul och deprimerande att få reda på hur många/få läsare man faktiskt har! =)

Sitter fortfarande och klurar på om jag kanske ska göra om designen på min sida men det blir ju så mycket jobb, vet inte riktigt om jag orkar det... Visst jag gillar rosa men min sida är verkligen rosa söt o fin =) Lite tips och råd kanske? Vad tycker ni läsare?

Annars då, tja jag är själv i dag. Poppe och hans jobb ska ha personalfest eller vad man nu ska kalla det har nyss kört dom till bussen. Han Daniel Johan & Mattias har suttit här sedan klockan 10 i morse och druckit öl. Johodu sörru så att... dom ska ta bussen till Karlstad där ska dom först äta lite mat på någon restaurang och sedan ska dom gå på Hockey... Färjestad och några andra kommer inte ihåg =/ som ska spela.. Själv så ska jag jobba (som vanligt) och börjar nu snart klockan 14.30 Så jag ska mer eller mindre bara skriva klart byta om och sedan är det bara att åka!

I kväll sen när jag slutar så blir det väl lite godis och  att titta på  Sex in the city the movie =) Blir nog en skön myskväll för mig och magen eller vad tror ni.. Sedan måste jag ju i säng igen då jag jobbar i morgon också...

Nu ska jag kila!

Kommentarer
Postat av: Sara,Eddi & Loke

Halloj!!Vi är tyvärr i krhamn t.o.m Måndag! men annars hade vi gärna busat lite i morgon. När kunde du nästa gång sa du?? //"grannarna" (typ)

2008-10-25 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0