igen..

Idag har Poppe varit och gaddat sig igen. Idag gjorde han en på benet och den blev jätte bra! Får lägga upp en bild på den med sedan om jag fååååår... haha jag får väl fråga om lov först så att ingen blir purken... Virre var också nere o gjorde en: Men jag fick aldrig se resultatet blev jag var ju tvungen att åka och jobba! Men jag tror att den blev bra för det jag hann att se vart jättebra! lite cool faktiskt.

I morgon kommer Sofia och Isak hit och hälsar på! Det ska bli kul att se hur mycket han växt! Hoppas att vädret är ok så att vi kan ta en promenad, skulle vara skönt att komma ut o gå litte...

Fått ett kul inlägg från en annan DP ägare alltid kul att veta att vi är ett par stycken =)  Extra roligt när dom finns i samma stad! =) wiiiii

Sitter och klurar lite på design här på bloggen, kanske blir lite ändring snart får se om jag ôrkôr, e sugen men hinner inte i dag iaf!

Mamma ringde nyss och undrade om hon skulle köpa med kameran eller inte, jag vet inte tycker att det är så svårt men jag vet ju inte! Kan ju inte så mycket om sådant där... Hänger kanske upp mig på att det inte är en system kamera. Men det är säkert en jättebra kamera i alla fall!! Sååå svårt när man inte är med... Dom var i LA i dag och den 21 kommer dom hem igen saknar mammi lite nu faktiskt när magen växer och allt händer i kroppen. Då vill man ha någon att prata med...

Förresten JÄVLA IDIOT... Höll på att börja gråta förut. När jag slutade jobbet idag så hade det börjar regna och det gör det alltid när jag tycker att jag är smart och sätter på mig mina foppa när jag ska till jobbet =/... Iaf kom hem och grinden var som vanligt STÄNGD jag hatar när den är stängd. Då måste jag kliva ur bilen gå genom den DJUPA vattenpölen för att öppna grind jäveln och blir dyng sur om fötterna! när jag är på väg tillbaka till bilen så kommer det en bil i typ 70 eller något minst och kör i den STORA vatten pölen och stänker ner mig så att hela jag blir dyngsur och inte bara fötterna! FAAAN vad sur jag blir ville bara gråta och så skällde jag på hundarna bara för det, jävla volvo... Sååååå nu har jag nog gnällt klart för idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0