humm

I dag har det inte hänt direkt någonting! Vet inte vad jag ska skriva i dag faktiskt. Känns rätt så konstigt, alltid brukar det  komma någonting till mig när jag väl sitter här och börjar skriva men inte i dag inte... ICKE blankt ekooooo tomt.. Haha

Joooo fick mina mamma byxor idag från Ellos som jag bara har skickat tillbaka 3ggr för att byta storlek (suck) men nu så ääääntligen passade dom! Och dom är riktigt snygga faktiskt o sköna!! Och stackars lilla Poppe har blivit sjuk idag och legat hemma med feber ikväll! Han och Chanti har legat på soffan o myst! Vi mistänker att chanti också är sjuk, hon äter inget och är bara allmänt konstig hummmz vet inte får hålla koll på henne!!

Har jobbat i dag stängning med Eva allt va som vanligt...


Ja du ser blev ju några rader ialla fall!! =)

Kommentarer
Postat av: Sara med Eddi & Loke

Hej hej! Halkade in på din sida på f-liv och såg länken hit. Ser att du har två röda dvärgpinschrar. Har två killar som heter Eddi & Loke (www.eddi.se). Kul med nån som har DP!!! Jag blir alltid lyrisk när jag stöter på såna så jag kan snacka lite. Det är inte ni som bor bortåt nobel? vet att det bor två små röda tikar där. Isf bor vi nära!

2008-10-14 @ 14:46:10
URL: http://saraohlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0