Hola Bandola!

Hejsan hoppsan klockan är bara 8 o jag sitter här redan... Kunde inte somna om efter att Pontus åkt till jobbet, hundarna tror attt jag har blivit knäpp dom ligger o sover! Stackarna är ju jättetrötta!

I dag så ska vi på Date, jag och mina djur... Dom ska få gå och leka med Eddi  o Loke två små andra dvärpinscer killar som bor nästan granne med oss, det kommer dom att tycka är jätte kul! Hoppas att det funkar bra för då blir det säkert fler träffar :)

Sedan ska vi på första Familjegrupps träffen idag, lite spänd och förväntansfull hoppas att det är nogra roliga kottar med :) Vem vet någon man känner kanske... Jag börjar att bli lite hungrig så jag ska nog ta mig en macka jag!

Tar nog med mig Kameran så vi får se om det kommer nya bilder sen på alla vovvar...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg banner

2008-10-30 @ 08:14:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Sara

Drar med mig min kamera oxå så kanske det blir nån som får en fullträffbild (haha mina hundar heter "fullträffens casanova" & "fullträffens balto". Ses snart!

2008-10-30 @ 10:33:47
Postat av: Susanne

Hallå!!

Hur gick det med daten idag :0)

Är ju nyfiken på föräldragruppen med? Någon du kännde, var det bra??

KramiZ

2008-10-30 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0