Förkyld..

Ursch i dag när jag vaknade upp kände jag värkligen av förkylningen jag, Är så snorig. Inte bra inte bra. Men jag får väl bita i det sura äpplet o gå till jobbet. Mamma & Pappa har nu landat i USA nu men vågar inte ringa ännu. Tidskilnaden gör ju så mycket så dom ligger väl och sover! Dom lovade att dom skulle ringa när dom kom fram och dom har inte ringt  =/ så jag hoppas att allt är bra  och att inget har hänt i alla fall! Jag har lovat Pappa att jag ska hälsa på farmor när dom e borta, stackars hon sitter där borta ensam! Hon e så arg för att hon trivs inte säger hon men vad ska man göra hon trivs ju inte någonstans. Och lötängen är ju jättefint. Hon vill flytta hem säger hon men hon klarar ju inte av att bo själv längre!

Vi fick våran nya Källar dörr i går också Jaaaay!! Så skönt att det e fixat! Så nu kommer han som skall gjuta för sista gången i helgen o gör klart! SKÖNT!! På Tal om hus Karro o Rickard har ju köpt hus, tror inte att jag har nämnt det tidigare. Så dom har fått nycklarna och fått flytta in, så nu mera bor dom i Degerfors! Jätte fint hus faktiskt! Nästan vid Irene o Bosse...

I går var jag hemma hos Maria & Marcus och hälsade på, jag var ju bara tvungen att få se den lilla innan han inte är så liten längre! Jätte söt är han i alla fall. Och Maria ser jätte lycklig ut med livet så det var ju skönt att se, vet ju att hon kommer att läsa det här så får väl vinka lite till henne (VINK, VINK) Hoppas att hon inte har något emot att vara med några rader i min blogg =P Tänkte att jag skulle be henne att skriva en bra och ha lista på saker som jag skall titta på när vi ska till Ullared. Är ju så svårt att tänka sig in i allt man behöver att ha men en napphållare kryssar jag för nu i alla fall!! ;o)

Det är spikat nu förresten så V42 åker vi ner. =D


Nej dax att ta tag i livet igen... duschen nästa!

Kommentarer
Postat av: Maria

klart jag vill vara med i din blogg =) Ska allt ge dej en lista, en låång en blir det =) Fika nån dag? kraam

2008-10-05 @ 22:57:13
Postat av: Annica

Ja det tycker jag absolut att vi ska ta och göra =) Kram

2008-10-07 @ 17:46:13
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0