fixat?

Nu så hoppas jag att problemet är fixat, står i alla fall 1 på räknaren nu och inte 0.... Hihi Jag var precis inne och läste Saras blogg och det är så lustigt att allt hon skriver om sina hundar upplever jag också! Det är skrämmande vad lika man är i det avseendet! Och hur lika hundarna är! Ska bli kul att para ihop dem då vi planerar att ha en playdate för våra små pinnar! =) Och mina små fegisar behöver verkligen att få träffa andra hundar och tuffa till sig lite =P


I går kväll så gissa... (jobbade jag igen). Det var jag och Susanne i går och Guuuuuuud vad lång dagen kändes nu när vi hade ställt om klockan! Kändes som att vi ALDRIG skulle få komma hem! När vi äntligen fick sluta för dagen så fick Sussi adressen till min blogg, så jag förväntar mig en stammis här nu! *skratt* Och förresten så är jag nyfiken på din blogg så jag vill allt ha adressen dit jag....  När jag kom hem så satt Irene och Inga-Britt i soffan, dom hade varit här med våran avfuktare. Inga-Britt har lånat den av oss när vi var nere i ullared, hon hade så fuktigt hemma så hon ville kolla o det hjälpte. Och det hade det tydligen gjort så hon får nog införskaffa sig en! Sedan blev jag påmind o ljuspartyt som hon skall ha nu på Söndag. Men jag får sådan ångest har inte varit iväg på jättelänge (hon har ljusparty jätteofta) och jag känner mig lite taskig som tackar nej hela tiden! Men jag har så mycket annat som jag prioriterar högre nu som jag måste/borde köpa. Så jag hoppas att hon förstår om jag tackar nej en gång till!  Det kostar ju skjortan att skaffa barn =) men det är det värt! Man skulle bo i Norge där man får typ 30 000kr i bidrag som en engångs summa för varje barn man får bara för att det är så dyrt! Så jag funderar lite, Norway here i come... Nej då men det skulle behövas!!

Såg att Linda, jag antar att det är Löwgren (tor att du stavar så =/) som har varit inne och kikat och sa grattis till bebis magen och jag har ju hört rykten om att hon har en bebismage själv så TACK DETSAMMA säger jag då=) ... Tänkte kika in hennes blogg men hon hade lösenordsskyddat sin, så det var ju synd! Om du är inne igen Linda så får du gärna ge mig lösenordet om du vill så att jag kan få kika förbi =) skriv det o användarnamn i en komentar så lovar jag att inte lägga upp komentaren på min blogg så att alla kan se =)


Var hos mamma och pappa i går och lånade deras minneskort så jag tänkte testa kameran idag....
Kanska lägger upp några bilder från den sen senare!


Kommentarer
Postat av: DP-sara

ja eller hur är dom lika i sättet de små lortarna!! På Torsdag skulle vi kunna. Vilken tid äre som ni har träff med föräldragruppen? Jag hämtar Tyra på dagis vid 10.40. Efter det kanske? eller oxå innan beroende på hur du har det med tid! va skoj, mina pojkar kommer att bli heligt överlyckliga. Det bor en liten tik till bortanför oss som heter Nea. Hon har också varit lite blyg för hon blev påhoppad av en schäfer en gång. Hon har lekt jättebra med våra killar. Hon kanske kan bjudas med nån gång hon oxå så blir det ännu fler DPs=) sen vet jag faktiskt ytterligare två stycken som vi träffat ett par ggr. Så nån gång kan vi ju styra upp nåt allihop!!!

2008-10-27 @ 12:31:51
Postat av: Johanna

Godkväll! Hur är läget? Själv har jag funderat på löshår,men det är så dyrt. Tjockt hår har jag, känns som om mitt hår bara växer på bredden =)Som en stor pälsmössa liksom.

2008-10-27 @ 22:11:50
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Sara

Nä men jag har träffat honom på utställningar!! han är arbetskompis med Tomas som har Nea. Han är bror med Veronica Norgren va? Är jag på rätt spår då?=)

2008-10-28 @ 14:24:59
Postat av: Sara igen

Föresten så jobbar jag på torsdag så jag kan bara innan 14.30 isf för jag börjar kl 17=) kan du innan isf? asså innan ni ska iväg..

2008-10-28 @ 14:25:48
Postat av: Sara

vad tycker du om tid? Det beror på hur morgonpigga ni är! Ska vi ses mellan oss först o gå en liten repa o så kan vi släppa dom sen!? Vi bor ju ner till vänster från ert håll sett där vid fyrvägsstoppet, du vet vägen där man går förbi haren, kommer ner till en gångtunnel och om man fortsätter där passerar man ju lötgårdarna. vi kanske kunde mötas på hälften där eller nåt!? men frågan är som sagt när.. kanske vid 11 om det passar dig? för isf går jag och hämtar Tyra på dagis och så kan hon haka på? eller så tar vi det innan där (om du är jättemorgonpigg) för jag har tiden 10.45 att passa på.

vad tror du? jag bollar vidare tillbaka till dig;)

2008-10-29 @ 01:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0