Wiiii

I dag var det segt att jobba tyckte jag! var en sådan där låååångsam kväll som aldrig ville ta slut antagligen för att jag längtar tills i morgon!!! Butiken barnvagnen här i Karlskoga ringde och sa att VÅRAN branvagn har kommit! Wiiiii och het som man är så sa jag att vi ville hämta den i morgon! Så i morgon får jag hem min vagn! Den kommer att vara så fiiiiin! Jag lovar att fota den på en gång=) Sedan så är jag LEDIG i morgon ska bli så skönt! I morgon är det Torsdag och det innebär att det är föräldrargrupps möte igen... Men vi måste gå lite tidigare för att vi ska på info möte på försäkringskassan klockan 16.00 i morgon! Så schemat är späckat!

Nej nu blir det sängen så att det blir imorgon snart....

Kommentarer
Postat av: tess

Ja ja hittade ju bilden hos Irene då ja va där i helgen å de är ju så fina.. hoppas du inte misstycker för då tar jag givetvis bort dom... ja e rätt öppen med foton på min blogg men inte om någon inte vill. Daniels barn är inte med för de vill itne deras mamma att de ska vara bilder på dom på nätet. Skulle hitta bilder på mig där å mina barn tänkte ja hon har massa fina på ungarna men glömde ju att hon bytt burk.. men men då blev de vovvisar...



Spännande med vagnen.. när en annan köpte hämtade man när ungen hade kommit.. OM de hände nått förlorade man bara handpengen. Va har ni köpt för vagn???



Ska jobba vidare. //Tess

2008-11-13 @ 12:28:34
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Nej så va de ju inte då... så va vagnen min å man stod där.. men GIVETVIS ska man inte tänka att de ska hända saker... då blive man ju knasig.



Klart man e het guuud va man ville bädda å göra iordning sängen.. man tvättade å strök kläder...



//tess

2008-11-13 @ 14:00:58
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skoj med nya vagnen=) Vad blir det för ngn??

2008-11-14 @ 08:09:11
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0