Tjoho I'm Back!

Hello allihoppa!! Guuuud vad glad jag är över att vårat internet funkar igen! Har kännt mig så himmla handikappad! Har ju inte kunnat göra någonting känns det som... I dag har jag varit ledig, men har bara varit hemma och grejjat och städat! *suck* Jag tycker inte att man gör något annat. Jag tänkte att jag skulle åka med Poppe och Niklas till David's sen men det blir nog mest att gå lite på löpbandet, köra lite ben kanske!

Just nu så ligger dom så sött och sover här i soffan bredvid alla tre. Poppe & Vovvisarna! Dom är så söta alla tre...

Sus du behöver inte vara orolig jag tänkte inte sluta jobba tidigare för att jag söker havandeskapspenning. Tänkte jobba till Januari i alla fall (om jag kan). Men tiden flyger ju förbi så att vi är väl snart där! Jag börjar bli nervös, drömmer något om barn och förlossning varje natt nu!  Jag hoppas värkligen att det bara är en fas då jag har en bit kvar att vandra! Går ju inte att börja oroa sig redan då kommer det nog att bli jätte jobbigt mot slutet. Så jag måste försöka att skaka av mig den läskiga känslan! Pratade med Micke igår och sa att jag inte vill ha kvar mina plock dagar längre på tisdagar. Så nu är det bara kassan som gäller, hoppas att jag inte får krupp bara! För att det är jobbigt att sitta i kassan också! Man blir ju låst på ett annat sätt  man kan bara inte gå därifrån när man vill, stressigt när det blir mycket folk. Och så är det ju många enformiga rörelser som blir jobbiga! Dessutom så är ju magen i vägen och man når ju inte riktigt fram till kassan som vanligt! Jaja slut klagat för idag =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! är allt bra med dig? Visst blev det fint,jag är helnöjd. Jag håller med dig om att man inte gör något annat än att städar och tvättar. Igår tvättade jag 6 maskiner, det är tvätt överallt.=)

Kram!

2008-11-06 @ 07:28:03
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: tess

De där med att drömma massa skumt inför en förlossning å i en graviditet är ganska vanligt. Ja drömde så mycket dumt så ja nästan skämdes när ja vaknade över va dumt de va.. som när ja drömde ja fick tvillingar å struntade i å ta hand om den ena... ingen visste ja hade två... helt sjukt va de. Men ja tror de e en del i förberedelsen på de som komma skall,, man bearbetar mycket när man sover. Men de kommer att gå bra... ja lovar. Å läs på lite i böcker osv så känns de bättre när man vet lite mera om vad som kommer hända även om man inte vet hur de blir så är man lite mera förberedd... Å vi klarar ju av att föda barn... de kommer att gå bra. //Tess

2008-11-12 @ 21:17:35
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0