Skoooooor...

Konstig makt dom har över oss dessa kreationer. Jag har separationsångest då Poppe tvingat mig att rensa upp bland alla skor som bara ligger o inte blir använda. Konstigt att man har ångest över att göra sig av med saker som man inte använder, nya skor som jag aldrig använt och antagligen aldrig kommer att använda... Men jag tänkte att någon annan kanske skulle bli glad över dom så har faktiskt lagt ut anonns på skorna på blocket vem vet man kanske tjänar en slant på städningen i stället för att bara slänga dom! Så nu kanske jag får fylla på förådet eller vad tycker ni? =P





I dag var studiebesöket på BB, det var kul att ha varit där o sett hur det ser ut så att man vet hur det ser ut och kan känna sig lite mindre osäker inför THE BIG DAY!! Dagen då två blir tre... Dagarna de tickar på och i dag så går vi in i V29! så som sagt dagarna rinner iväg!

Har varit ledig i dag och Fia och Isak var här i morse och hälsade på, trevligt att se att dom mår bra! Så stor han har blivit gud så fort det går kan inte fatta! När dom kilade vidare så tog vi oss tid till att skruva ihop spjälsäng och att ställt halvt i ordning i bebisens rum. Bilder kommer snarast när jag är helt nöjd =) Ska sätta ihop byrån som är färdigmålad nu! Min lillebror fick komma hit o rätta till det som syrran tydligen inte klarade av. Då han e målare så ser den fin ut nu... Så fin den kunde bli med min målning under =)... Sedan har vi röjt o städat i källaren bland annat alla mina skor som jag nämde! Tja plus bb besöket då så dagen har varit ganska hektisk! Men så skönt när man känner att man faktist fått saker uträttade! I morgon är ännu en ledig dag som vi tänkte börja på gymmet! Hoppas att den blir lite lugnare så att man kan få lite vila =P

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjingeling allihop (inkluderat magen). Idag blir det nog lite svårt för oss att hinna med men jättegärna en annan dag!! Ska ta och åka med Jimpa till jobbet nu och ta en promenad hem. Han tjatar att jag ska skynda mig=)

2008-11-19 @ 09:25:37
Postat av: tess

Ett tips prova lägg ut skorna på tradera istället... de brukar ge mera pengar... där bjuder ju folk å de kan ge mera...



Hoppas allt e bra... //Tess

2008-11-20 @ 21:39:49
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0