plättarnan blev så bra...

Hello allihoppa i dag så skulle jag vara så duktig och laga plättar, och vet ni vad? Dom blev JÄTTEFINA och JÄTTEGODA! Dom smakade precis så som mammas brukar att göra. Hur ofta lyckas man med sådant? Mammas mat brukar alltid att bli godare och bättre... Men jag måste väl lära mig nu när jag själv ska bli Mamma *skratt*! I dag har jag varit Lena på jobbet (det betyder att jag varit bröd ansvarig) och jag har så ont i fötterna. Är nog för att man går så mycket o bebis börjar väl att göra sig påmind! Ryggen värker också mer än vanligt! Buhu jag vill inte... Vill att allt (det vill säga min kropp) ska vara som vanligt! Tänkte att jag skulle bjuda er alla på första magbilden idag! Wiiiii


Herre gud vad stooor jag ser ut, och tuttarna är mega stora! *suck V27


Nej klockan tickar och det är väl dax att knoppa, hundarna o poppe har redan krupit till kojs så jag ska väl kila upp och lägga mig jag med... I morgon jobbar Poppe sista dagen på jobbet! Men han hittar ett nytt jag är inte orolig! Efter jobbet ska vi till Jysk och titta på ett skötbord...
Jaja natti natti....

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig och go mage du har=)

2008-11-07 @ 09:10:24
Postat av: Johanna

Åh va mysigt med mage, va fin den är. Jag vill också =) Kram och Godnatt!

2008-11-07 @ 23:33:06
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Julia

Jävlar vilken mage du fått =)



Hoppas allt är bra! kram

2008-11-08 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0